آداب مصرف رسانهای و شبکه های اجتماعی - دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی - قزوین
حسین حقپناه | پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۲۷ ب.ظ
در جلسه ای که خدمت عزیزان مهمان نوازِ قزوین بودم با تمرکز بر بحث مدیریت توجه، نیازها و امیال به ارائه ی آداب مصرف رسانه ای پرداختم. در ادامه نیز مبحث شبکه های اجتماعی را به آداب مصرف پیوند زدیم و حول محور سه پرسش اساسی آداب مصرف، یعنی «چه کسی؟» ، «چه چیزی؟» و «چگونه؟» فرهنگ کاربری رسانه های اجتماعی را بررسی کردیم.
این هم از طنزهای تلخ فرهنگ ماست که برای احترام لازم است حتماً پیشوندی مثل دکتر، مهندس یا حجت الاسلام پشت نام سخنرانان و اساتید بگذاریم و طنز تلختر آنکه درس خواندگان علوم انسانی را تا دوره ی دکتری از چنین القاب شامخی بهره نیست!