در جست و جوی حقیقت

صفحه ی شخصی حسین حق پناه

در جست و جوی حقیقت

صفحه ی شخصی حسین حق پناه

در جست و جوی حقیقت

"نیچه خطاب به فیلسوفان می گوید:
«خانه هایتان را در دامنه های کوه آتشفشان بنا کنید»
و من همه کسانی را که در جست و جوی حقیقت اند مخاطب این سخن می یابم.
«گریختن» مطلوب طبع کسانی است که فقط به عافیت می اندیشند
و اگر نه،
مرگ یک بار،
زاری هم یک بار..."

سواد رسانه ای چه نیست؟! - دورهمی فعالان سواد فضای مجازی - شهرکرد

حسین حق‌پناه | پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۰ ب.ظ
با اولین باران پاییزی در شهرکرد، مهمان محبت و لطف بی اندازه ی مهندس حق وردی، جناب محمدنژاد و دیگر دوستان عزیز بودم و در جمع برادران و خواهرانی که پیش از این در دوره تربیت مربی سراج شرکت کرده بودند، در مورد ضعف و قوت های «سواد رسانه‌ای» در فهم و حل مسائل رسانه ای و تربیتی گفتگو کردیم.
سواد رسانه ای چه نیست - حسین حق پناه

شهرکرد، زیباتر و دل نشین تر از آنچه بود که گمان می کردم. با زحمت دوستان ساعتی را کنار پل زمان خان در شهر سامان - زادگاه عمان سامانی- گذراندیم و چیزهای عجیبی درباره تاریخ و فرهنگ مردم استان آموختم.

پل زمان خان - سامان - شهرکرد - مهر 97

در کنار دوستان دفتر سراج چهارمحال و بختیاری

نظرات  (۲)

  • حسین غفاری
  • #عاشقانه-های-یک-سرباز
    پاسخ:
    تازه این شهرکرد بود. خدا قسمت کنه شیراز...
    چراغ خاموش چرا آمدید؟
    من یک روز شهرکرد هستم هر هفته

    پاسخ:
    مشتاق دیدار ... اما ماموریت ناگهانی بود!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی